Uczniowie z Wiśniewy na wycieczce w Człuchowie.

W czwartek 23 lutego br. uczniowie klas II i III Szkoły Podstawowej w Wiśniewie wraz z wychowawczyniami i paniami stażystkami uczestniczyli w wycieczce do Człuchowa. Była to okazja do spędzenia wolnego czasu ze swoimi rówieśnikami z klasy, koleżankami i kolegami ze szkoły.

Pierwszym etapem była pływalnia. Zjeżdżalnia, jacuzzi i basen – to atrakcje, z których mieli okazję skorzystać wszyscy uczestnicy. Po godzinnym pobycie na pływalni wsiedliśmy do autobusu i udaliśmy się na zamek w Człuchowie, drugi pod względem wielkości, jaki należał do zakonu krzyżackiego na terenie Polski. Zamek w Człuchowie to z pewnością największa lokalna atrakcja turystyczna.

Na początku dzieci obejrzały krótką wizualizację ilustrującą budowę i życie na zamku. Następnie udaliśmy się na zwiedzanie zamku. Oglądaliśmy wystawy stałą i czasową. Mieliśmy okazję wejść na wieżę. Na jej szczycie roztaczał się fantastyczny widok. Z jednej strony Człuchów, a z pozostałych jeziora, pola i lasy. Ciekawa wystawa czasowa, bogate zbiory etnograficzne i archeologiczne oraz oczywiście wieża górująca nad okolicą na długo  zostaną w naszej pamięci.

W czasie drogi powrotnej dzieliliśmy się wrażeniami. Czas, który tam spędziliśmy był świetną zabawą i nauką dla wszystkich. Uczniowie mają nadzieję, że to nie jest ostatnia taka wycieczka i powtórzymy ją w niedługim czasie. Był to fantastycznie spędzony dzień, tym bardziej, że po powrocie do szkoły zostaliśmy poczęstowani pączkami ufundowanymi przez Radę Rodziców.